Böcker, böcker, böcker!

Jag och Jim var ute med Liam och Mando för tre dagar sedan och lekte på fältet. Fint väder, en aning kallt, men ändå superkul. Jim och Mando rullar runt och brottas i gräset, jag och Liam kastar boll. Hade jag gjort som Jim gör med Mando på Liam hade han nog skällt på mig. :-) Men det ser kul ut när de leker och brottas.  Otruligt nog sträckte Liam vänster bakben, så han har varit halt ett par dagar nu. Inte alls kul. Men vi har fått leka inomhus istället, och Liam har fått massage dagligen. Han har nog tyckt lite synd om sig själv med för han har sovit extra nära mig om nätterna ;-) Han vet att han får klapp och gos om han ligger nära så jag når. . 

 

Idag verkar Liam inte ha speciellt ont, men vi ska nog avvakta veckan ut. Dessa dagar utan långa promenader och utomhus bus har jag parkerat mig framför datorn. Läst endel på vinthund.se , kikat på hundleksaker och annar skoj, samt badat bland böcker jag är sugen på att köpa. Det lär inte bli den här månaden heller då lönespecen var en besvikelse igen. Urk. . Har även suttit ett antal kvällar i rad nu och dreglat över småsaker på www.djurmaxi.se 

 

Idag har Liam borstat sina tänder, och det gick bättre än det brukar! Tror han tycker det är lite mysko, men samtidigt kul för han försöker inte fly. Kanske kittlas lite, vad vet jag. . ? Har inte hänt, och kommer nog inte hända så speciellt mycket mer denna vecka. En ganska lugn period helt enkelt.! /Martina

 

 

Nu är det bara 15 dagar kvar tills jag fyller fyra! ! Oboy, oboy, oboy, oboy! Undra om jag får tårta! Undra om jag får paket! Den 8:e maj, en fin och solig dag, det är vad jag önskar mig! Tjejen fyller två dagar innan mig, så hon har lovat dubbelt kalas! Vi har kramats ganska mycket nu när jag bara legati sängen och knorrat. Tycker det är så festligt när hon är hemma bland alla sina böcker! /Liam 

 

 

 

 

Jag förstår inte hur han
kan tycka att detta är bekvämt. . .



Magprutt! hi hi hi. . 




Boken jag vill ha

Aktivering : smart lek med din hund
Författare: Nina Roegner
Utgiven: 200505,
Antal sidor: 119
ISBN 9789151843773
Betyg : 5 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0