Fest med grisöra!

Igår var Liam hos Martin och Maya hela dagen. Redovisning och föreläsningar från 10-16. Plus resa 2 h fram och tillbaka. Liam hade varit jätte duktig hos Martin och Maya och vist är det skönt när saker fungerar bra? No doubt about it. Maya och Liam hade tagit en runda på ca 5 km igår och de hade fått fyra hundmöten och inga reaktioner. Fantastiskt. . När jag frågade om vilka hundraser det var och fick höra att Liam passerat en Golden utan att reagera jublade hela mitt hjärta... Fantastiskt! 

 

Han var väldigt trött igår när vi kom hem, även jag. Liam parkerade i sängen och låg nästan orörlig hela kvällen. Det hade jag också gjort om jag hade varit på besök hos lekfulla Martin och Maya. Jag var också helt slut, och vi somnade båda två vid 21:40 ungefär. Vaknade runt 8 och har så otroligt ont i huvudet. .  Liam var väldigt morgontrött idag och jag fick nästan släpa ut honom på morgonkiss. Jag stod påklädd i hallen, Liam låg kvar i sängen och ville verkligen inte gå ut. . :-) 

 

Hade glömt bort att jag köpt grisöron till Liam när jag var och handlade mat till honom i Tenhult. Hittade dem längst bak i godiskorgen han har i skafferiet, så nu är det kalas i soffan vill jag lova. Nöjd Liam som ligger och snuttar på grisörat för fullt. Gud vad gott! :-) /Martina

 

Åh, mums, namnam! Gnag, bit, kämpa, slit, snutta, slicka och tugga! Det är fest i soffan, jag har fått jätte gott grisöra! Det har jag aldrig fått här innan.  Undra vad vi firar.. Stackars tjejen är så trött nu för tiden, jag tror hon har förmycket att göra. Bättre hon är här hemma med mig istället för att jobba och gå till skolan. Sånt onödigt hade aldrig jag gjort! :-) /Liam

 

 

   


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, Grattis Martina! Helt underbart att höra att hundmöten numera går så bra! :D

2009-02-26 @ 12:40:10
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com
Postat av: Oscar

Fyyy vad du har det lyxigt!

Idag kom matte hem med en påse full av gotter. Jag tog en vom-bit, då skällde matte på mig... Var den inte min? I och för sig fyller Justus 2 år imorgon, men inte kan hon väl köpa sånt gott till honom? Undrar om jag får det imorgon, ikväll verkar det inte bli...



Jag saknar dig, det är så trist att ligga själv i soffan varje kväll... husse och matte slappar nästan aldrig i soffan längre. Jag borde kanske också flytta hem till din Martina? Käka grisöron och mysa. Det passar mig fint!

2009-02-26 @ 22:08:13
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: Liam

Ja just det! Justus fyller ju år! Hälsa från mig!



Jaa.. jag tycker tjejen här myser förlite med mig. Inte lika mycket som i början. Men iof får jag sova under täcket varje kväll. Hon tycker det är supermys, så det är väl dumt att klaga! :-)



Jag saknar dig med, men snart ses vi , brorsan!

2009-02-27 @ 06:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0