Söndagsmys.

Igår var Kricke här och busade lite med Liam.  Slalom och godis. Efter lite lek och bus åkte jag och Kricke till Mc donalds vilket Liam inte tyckte var så kul, så han blev lite gnällig. Kom hem vid 20 tiden , la mig i soffan med lillkillen och kikade på körslaget. (rätt kör vann!) Vid 21 kom besök. Martin hade med sina kompisar från USA och Liam nosade nyfiken runt på alla och snek lite klapp och gos här och var. Sikken dröm. :-) Idag har det inte hänt mycket igen. Funderar på att gå ut och bolla lite med lillkillen på innergården innan det blir mörkt. Vi har mest spenderat tiden vid soffan idag. Inte helt dumt i Liams värld antar jag ;-D Han har verkligen förälskat sig i mitt täcke. Det fluffiga, mysiga, varma. . .  Är inte mitt längre, utan belongs to Liam. Ha ha ! /Martina

Evighetsleken.


Tjejen skrattade lite åt mig idag när jag försökte skälla på hennes granne som gick i trappen. Jag fick inte fram något direkt skall utan det var mer ett oskyldigt och själslöst "boff" som slank ur mig. Måste ju kolla läget även om jag inte ska vakta på dörren liksom. Ikväll ska vi nog kolla på film, hoppas det blir något bra. Innan ville jag också sitta vid datorn så jag försökte hoppa upp i tjejens knä. Men det gick inte, för jag fick inte plats. Tjejen tror nog jag är tokig, men jag vill ju bara mysa lite! :-) /Liam


 

Tasskärlek.




Åh men Katta, Micke och Oscar!
Ni är väl för snälla! Blomsterbud och grejer, är ni inte kloka? :-D
 Jag vet inte vad jag ska säga! Ni är fantastiska!
Jag blir helt varm i hjärtat! TACK! /Martina


Kommentarer
Postat av: Oscar

Oj vad jag kan busa nu när inte du är här. Ingen som springer på mig hela tiden. Men det är tomt här hemma ibland. Speciellt när husse och matte åker någonstans och lämnar mig hemma...

Vilket mysigt täcke du har. Du ser ut att trivas!

Matte hälsar att bilderna är SÅÅÅ fina! Jag är också snygg på bild men det är hemskt vad husse och matte är dåliga på att blogga för mig...

2009-02-01 @ 15:35:22
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: M [ m e m i e ]

Sugen på en ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-lila-design-1.html , tävlingen avslutas klockan 18:00 idag , så skynda dig!

2009-02-01 @ 15:37:49
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Han är så fiiiiiiiiiiiin! Brukar inte falla som en fura för whippar men Liam är något extra, känns som han är lite mer liksom :) Det där ansiktet och pälstonen, helt mumssöt! Ha en skön söndagskväll, film blir det här också :D

2009-02-01 @ 17:47:52
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com
Postat av: Martina

Sanna : Jag kan inget annat än hålla med! :-) /Martina

Katta : Jag är ju en snygg whippetkille, så klart jag blir bra på bild! Blöta Liampussar /Liam

2009-02-01 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0