Voff!

Idag vaknade jag av en ninjaspark i magen. Ja men vist var det Liam! Vi tog sovmorgon idag för dagen igår tog på krafterna. Vid 12 tiden gick vi över till en klasskompis och drack kaffe och åt kaka. Liam var givetvis först på kakorna som stod på bordet när ingen såg. Lilla strutnäsa, hoppas vaniljhjärtat smakade. :-) Efter det fick han vara lite lös i parken, han blir ju så himla glad av all snö. Med svansen som en propeller strosade han runt och luktade på nästan varenda pinne och fotspår som syntes i snön. Lunchdags, spenatsoppa och en powernap. Nu är det mörkt ute och snön faller och ligger som ett tjockt täcke. Precis tänt lite ljus och satt mig ner med en kopp kaffe. Liam ligger i soffan och sover.. Lilla livet :-) /Martina

 

Åhå! Min hemlis kan avslöjas, för idag kom den fram! Tjejen var lite orolig att hon skrivit fel adress, för det tog sån tid. Men jag sa till henne att det är rätt, för jag kan väl min adress, hallå? Vi skickade förra veckan ett litet paket med hundfrimärken på och ett litet brev följde med. Jag skickade halsduken jag stickat till Elliott som är förkyld. Något att växa i såklart. Och vad fin han blev! Tänk så duktig jag är! Lärt mig sticka här i Jönköping! /Liam

 

 

Hundpaket från en hund!

 

 

Fina Eliott i sin fina halsduk! :-D

 

 

Morgonmys, mmm, knorr!


Kommentarer
Postat av: Kattalena

Ett sånt fint paket vi fick!!! Så glada vi blev!!!

Och fina hundfrimärken på paketet :-)

Det tog lite tid pga att vi fick postavi för att hämta ut det på posten. Jag visste ju inte att det var en sån rolig grej!



Vad ni är gulliga som stickat sån fin halsduk till Elliott!!!



Och Liam verkar ha det så mysigt, få sova i sängen, ha sovmorgnar, träna mycket och fika på vaniljhjärta! Kan en hund ha det bättre?

2009-02-11 @ 17:20:09
URL: http://whipparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0