Ankomst!

Runt 13 tiden idag dök Liam och Katarina upp. Efter en stunds nosande i lägenheten på alla nya konstiga saker, packade vi upp och satte oss ner för en kopp kaffe och Lindströms nybakade bullar.  Det är mycket att memorera. Liam gottade till sig ordentligt i kökssoffan, och fick till och med eget fika! /Martina




Efter fikan var vi ute en runda, och dagmatte fick lära sig små tips och knep för att göra rundan mer bekväm och rolig.  Rundan gick hur bra som helst. Väl inne igen dök världens godaste ben upp, och den luktade lite anorlunda, men efter ett tag var den jättegod och gnagdes flitigt på i sängen,  Mums!

Matte försvann, men benet var så gott att det inte märktes. Efter 30 minuter och törsten slog till märktes att något sakandes, och då blev det lite gnälligt, men till slut hittades favoritpostion i soffan och då var det lungt igen. Vips, så var det dessutom matdags, och efter några småluriga försök till att börja äta utan att behöva sitta och vänta först, satte jag mig ner och fick äta till slut.

"hallå, nu vill jag gå ut och kissa!"
Första rundan var lite stretig. Det är så många nya saker, och så mycket dofter att jag inte vet vart jag ska gå. Lite dragigt, men inga större problem. Det gäller att sköta sig, för då får man sånna goda godisar. Jag var tvungen att kissa först för att förstå vad den här konstiga tjejen sa.. (hon pratar ju så konstigt), men efter kiss och några godisar fattade jag vad hon sa, och allt gick jättebra. Efter en stund gick vi hemmåt till den konstiga tjejen och jag stannade utanför hennes port. Tjejen blev så imponerad att jag fick en godis. . Och bara för det väntade jag snällt innanför porten tills hon tänt lampan i trappen. .

Nu chillas i högsta grad, och jag byter mellan sofforna i vardagsrummet och köket, för jag har inte bestämt vilken som är skönast. /Liam



  




Kommentarer
Postat av: Anonym

Liam min fina, fina vovve! Du ser ut att ha det himla mysigt i sofforna! Ha det jättebra och uppför dig fint hos din snälla nya matte. Du behöver inte vara orolig.



Jag saknar dig!!! Men det känns fantastiskt bra att du bloggar så jag får veta hur du har det!

2009-01-18 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0