En bra Liam-dag!

Dagen idag har varit av den aktiva sorten. Vi har kastat lite boll på fotbollsplanen, som vi hade helt för oss själva! Liten filmsnutt finns i länken nedan. Liam har varit glad och lycklig hela dagen, lite eftermiddags-skall men det var nog en signal på att det var dags för käk. Igår hade vi en jättemysig vin och sticka kväll, och Liam la sig gott mellan alla vänner som ville klappa på fina vovven . Han stormtrivdes och sussade sött runt 21-tiden. Idag har Liam hjälpt mig städa alla mina 100 sjalar och halsdukar. Vi har även lagat fisk hos Maya och åter igen stickat. (det är en drog..tro mig!) Lite blandade mobilbilder dyker upp idag. Bland annat från långprommenaden med syster, lite från stugan och stickningskvällen igår, och idag från fotbollsplanen.  /Martina

Boll VS Pinne

Idag har det hänt ovanligt mycket. Nästan lika mycket som igår. . Jag har även voffat på några barn soms sprang förbi mig, jag gillade inte att de sprang. . De blir lite rädda, men de struntade i mig så jag slutade. Tjejen satte på mig nån himla ful mössa och en scarf innan, den var så ful att jag skämdes. Jag tror hon gjorde så bara för att jag skrattade åt Oscar häromdagen. . Så nu kan Oscar skratta åt mig :-( I helgen ska vi kanske träffa en annan Whippet. Han heter Jessie, och hans husse har jag träffat innan. Tjejen lovar inget, hon säger att det beror på tid. Men vad är tid? Jag förstår inte. . Maya var med ute innan, och hon är en himla rolig tjej. Hon gillar mig så mycket att jag nästan inte vill gå hem ibland. Jag tror vi ska dit snart igen. . Jag gillar att vara där, för de är alltid så snälla. Jag har till och med fått en vattenskål! De ni! :-) /Liam




Tjejens syster och jag.

Åhå, ett köttbulle träd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara fina Liam så söt du är! Speciellt i stickade mössan och sjalen, hihi.

Oscar hälsar att du ser knäppare ut än han gjorde i sin sjal :-D

Så mysigt du har det hos din nya bästis Martina och även med hennes vänner!

2009-01-29 @ 20:57:03
Postat av: Sanna

Se kontakten Martina! Helt fantastisk. Se så han kollar på dig, åt ditt håll när någon annan håller honom. Han har tagit till sig dig <3

2009-01-31 @ 15:14:12
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0