En dag på Vidablick.

Skolavslut igår med intressanta föreläsningar med personer från Karolinska institutet. Liam var hos Margot i Tenhult, och hennes mamma hade haft hand om Liam under tiden hon jobbat. Det hade gått jätte bra, och till och med mormor är storm förälskad i den lilla valpen. Han hade fått vara nere hos mormor under dagen. Det har ingen annan hund fått. Så hon och Liam hade letat "sök" i hela huset, och sedan hade han vilat gott i mormors favoritfotölj. Ja till och med där hade han fått vara.

Idag bär det ut till Vidablick (lägret jag och Liam ska jobba på i sommar,) för äventyr och bus. Ska bli så skönt att komma ut i naturen och få röra på sig lite nu när studier och dator fått fokus. Tror att Liam kommer tycka det är super mysigt där ute, och det är bra att hälsa på där några gånger innan vi bosätter oss en hel vecka där ute i sommar.

Liam har fått ett nytt fint halsband som är skonsam för nacken. Inget fel på de jag har, och selen funkar superbt, men vill ha något lättare halsban dom inte skär in i halsen om han drar. Bilder på en stolt poserande Liam i sitt nya halsband finns nedan. :-) Dags att ge sig av! Har kameran beredd för många fina bilder i ett allt för tråkigt väder som förhoppningsvis blir bättre under dagen! /Martina.


Åh hej och hå! Vad trött jag var igår! Somnade i soffan direkt när vi kom hem från Margot och Hennings mormor. Jag var superglad när de kom och hämtade mig men jag har alltid superkul där ute på landet. Får springa fritt och nosa på alla harbajsar. Jag och mormor tog en lång promenad på förmiddagen igår och jag skötte mig galant. Vad annars? ;-D Nu tycker jag att Fredrik får hämta oss så jag får springa fritt igen! /Liam

 

Kommentarer
Postat av: Kattalena

Jättesnyggt halsband!!! :-)

2009-06-05 @ 17:18:07
URL: http://kattalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0