Bada bland täcken!

Vilken otroligt kul helg! Har fått höra att Liam utvecklast stort och att han ser mig som sin matte, och detta värmer i hjärtat må ni tro! Jag är galen i Liam och jag tror att Liam är lika galen i mig. Den senaste tiden med Liam har kännts otroligt bra då han verkar mer lugn och harmonisk, inte lika skällig och framförallt trygg och hemmastadd.  Att träffa familjen var otroligt kul, och jag är så glad för alla nya saker. Sitter och pluggar vid datorn och sneglar ut i köket på min fina blomma ibland.  

 

Liam ligger och sover i sängen. Han är fortfarande trött, så jag tog hans katt täcke och bäddade om honom. Då knorrade han och tryckte med tassarna på mina ben för att kunna komma fram med magen. "kliii kliii, snälla!" Klart han får kli och puss. Kröp ner en stund bredvid honom för att kramas. Massa nöjda knorr. 

Liam är galen i sin nya leksak. Den är så kul att kasta med, och han blir verkligen som en liten valp när han leker. Ögonen lyser sådär glatt och han roar sig själv med att kasta runt den. Drar den lite i håret och försöker tugga på bakdelen för att få pipljud. En till som är jätte glad över leksaken är jag, då den inte piper lika mycket som kossan. Kan vara lite sådär smått irriterande om man sitter och pluggar eller kollar på tv, för man hör knappt vad som sägs eller vad man själv tänker. Men oftast gör det ingenting, för Liams glädje av att leka med leksaker överväger. Han är så fin, lilla skrutten! :-) /Martina

 

Åååh, jag hörde att Oscar blivit glad för sina gotte grejer. Jag la ner min själ och mina smaklökar i att sätta betyg och skriva fina beskrivningar till honom. Var så himla kul att busa i sängen med min brorsa igår, men nu är jag nöjd att jag får ha den för mig själv. Jag ligger så skönt under täcket att jag enbart vill sticka ut nosen för att få luft. Bus tjejen pussar på den ibland när hon går förbi mig. Det tycker jag är festligt! /Liam

 

   


Kommentarer
Postat av: Kattalena

Oooh, det värmer i mitt hjärta att du tycker så mycket om Liam och han om dig! Vilken lyckoträff! Ni verkar så samspelta och han var ju verkligen "din" hund igår när vi träffade er! Det var himla kul att få komma och hälsa på och se er live! Jag är helt impad över påhittigheten i Oscars presentlåda :-D

Duktig Liam som satt så fina betyg! Ska se vad Oscar ger för betyg på dem... hehe. Nästa gång vi ses ska Liam minsann få en låda betygsatt av Oscar :-D



Mys mys verkar ni ha!!! Kram från oss alla till er båda!!!

2009-03-22 @ 13:13:11
URL: http://whipparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0