Besökt från Skåne!

Idag kom Katta, Micke, Eliott och Oscar hit! Hela familjen, åh vad vi har längtat! Städade hela lägenheten tiptop ren och stod och skurade lite på balkongen när det ringde på dörren. Åh, vad kul! Vi tog en fika i köket och pratade lite. Liam och Oscar fick varsin grisfot att smaska på och vist blev det bus utav hela kalaset. Liam ville ha det Oscar hade, och vise versa. Efter fikat visade vi Liams favoritfält, samma fält som vi visade Justus igår. Där sprang Liam och jagade bollen, medans Oscar mest struttade runt och kollade läget. Så fina vovvar! Vi gick hemmåt och lämnade både Oscar och Liam hemma hos mig för att äta lite på Chicki mama. Supermums, jag lär vara mätt för resten av mitt liv känns det som nu. 

 

Även Eliott fick äta av vår mat när han vaknade. Mumsiga gurkbitar som han snuttade lite på.  Vi gick sedan hem till vovvarna för att säga lite hej då osv. Klockan sprang för fort tycker jag. Så otroligt kul att träffa hela familjen och det är jag säker att Liam tyckte också. Han var så glad och hoppade upp och ner när hela familjen kom. Sprang omkring med Oscar och visade "här är min säng," och "här är min biabädd, och min nya vattenskål". 

 

Och så fick han massa goda hjortben, en liten torka tass duk och annat gott. Och jag fick en jätte fin påskblomma av familjen. Så gulliga de är! Lekte lite med både Oscar och Liam innan de åkte. Visade tålamodsövningarna jag övat med Liam och han visade stolt upp sina kunskaper helt felfritt även om Oscar var i krokarna och kunde norpa upp godisbiten så låg liam kvar stilla och lugnt. Kul! :-)  Vi har vilat lite och nu snart är det hockey! Liam ligger och snuttar än, han är super duper trött efter helgens alla kalas stunder! /Martina

 

Åh vad kul det var att träffa familjen! Och jag fick springa efter bollen tills tungan var som en lång slips. Jag såg till så att alla var med när vi gick hem. Försökte hämta Micke när han tog en omväg med barnvagnen för att komma upp från fältet, men det fick jag inte. De sa att han kommer snart, och det gjorde han iof, men det är viktigt att alla är med! Nu är jag så trött.. Undra när jag får hjortben! /Liam

 

 

 

 

 

    

  

   

 

   


Kommentarer
Postat av: sara

Åååå vilken mys dag ni verkar ha haft... =)

2009-03-22 @ 08:30:05
URL: http://newkinskelly.blogg.se/
Postat av: Oscar

Det var sååå kul att träffa dig brorsan!!! Så fint väder ni hade i Jönköping, soligt och varmt! Och vilka fina presenter jag fått!!! Jag är sååå glad för dem! Husse och matte har lovat att jag ska få en present om dagen ända tills de tar slut. Så mycket som där var i min presentlåda kommer jag att få present länge! Tack!!!!

2009-03-22 @ 09:10:35
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: Lisa

Gölli göll, söt hund du skaffat ;D

2009-04-08 @ 19:57:47
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0