Latmaskar

Igår gjorde vi ingenting, idag gjorde vi ingenting. Förutom att göra sån jag egentligen inte borde göra, utan mer sätta mig och plugga. Har mått lite kass nu i några dagar, men det verkar inte slå ut till någon vidare feber-hosta-snora sjukdom. 

 

Idag var jag och pappa på Ikea och lunchade. Voffar får tyvärr inte följa med på sånt. :-( Men jag hade med mig något hem till lillskrutten. :-) 2 fina nya mat och vatten skålar. Perfekt.. Så nu kan jag få min salladsskål tillbaka. hi hi hi . . Liam har varit som ett barn idag. Skuttat omkring och lekt med pip-kon. Varit med mig att rensa ur saker och plocka undan. Nyfiken i en strut! Ikväll blir det inte många knop heller för den delen. En aning mör.. /Martina

 

Nemmen! Nu har jag fått nått igen! Tjejen har köpt matskålar med voffar på! Precis som jag! Jag är ju en sån . . Voffe alltså! Jättefina och tänk så mycket mums som kommer ligga där i om en stund! Tjejen har gjort jättefint här hemma så jag ställde mig och busade till hela den nybäddade sängen! Lite ska man ju få busas. Vi har lekt massvis idag, fast bara inomhus. Eller mest busat vill jag säga. Tjejen har skrattat mycket åt mig, då blir jag glad och propellar med min snärtiga svans! /Liam

 Bild från igår

Bäst att ha pipisen med 
när man äter . . 

 

  

  


Kommentarer
Postat av: Oscar

Såna tjusiga skålar du har fått!

2009-03-03 @ 21:21:50
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: Sanna

Skålarna var verkligen utöver det extra! Ser lyxiga ch dyra ut hihi :D

2009-03-05 @ 01:12:59
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0