Idag blir det kalas!

Jag tror att man fortfarande får jubla när man fyller år. Iaf ett par år till! ;-) I förrgår kom Liams mega påse med mat. 15 kilo ringde på dörren runt lunchtid. Smidigt med hemleverans. Lär beställa från foderbilen.se fler gånger. Bra tips för er som inte har bil.. Så runt lunch städade jag och Liam ut mitt skafferi och möblerade om för att få plas med den enorma foderpåsen. Liam var bra nyfiken och hjälpte minsann till. Hjälpsamma vovven! 

 

Igår kväll var vi hos en kompis och åt kyckling och potatissallad. Åh så mums! Liam fick också smaka, vilken fest. Fick även en tidig födelsedagpresent som jag ska ha på mig när jag spelar skivor på lördag. Mys i soffan och Kvateret Skatan efter maten. Kunde knappast bli bättre va? :-)  Ikväll kommer närmaste vännerna och det blir tårta och kaffe. Köpte lite tårt-dekorationer igår. Ska bli kul att baka tårta. Liam får dock vänta på sin tårta tills på fredag, men givetvis får han också fika på något gott ikväll. /Martina

Hurra! Hurra! För tjejen idag! Väckte henne med en födelsedags puss och så låg vi och mös en stund i sängen. Igår satt kompisen och tjejeni soffan och jag fick inte plats, så jag envisades med att krypa upp iaf och la mig på tjejen. De skrattade åt mig, men jag förstår inte varför. Jag ville ju bara kela! I morgron och på fredag ska jag vara hos Martin och Maya. Det är kul där. De har så mycket natur runt omkring. Och en kille som bor i samma hus har en svart tjej-hund jag sprang omkring och lekte med förra gången. Hoppas hon är där nu med! På fredag fyller jag fyra, då väntar överraskning säger tjejen. Undra vad det kan var! :-D /Liam

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: pia

Grattis på födelsedagen!!

Jag fick färskfoder till frukost sedan har jag fått godis av nästan alla mammis kunder på frisersalongen. Jag tuggar tjurmuskel nu, min favorit. Bra dag!!

Jaha då är vi fyra år brorsan!

Hälsar Tilda

2009-05-08 @ 17:08:00
Postat av: Michael

Grattis på födelsedagen, Liten! Ät inte upp allt godiset på en gång...

:) x-Husse

2009-05-08 @ 20:12:42
Postat av: Anna

Stort grattis till er båda!! Hoppas födelsedagarna varit prima och att ni båda fått massor av tårta!



//Anna & Justus

2009-05-08 @ 23:36:45
URL: http://justusthewhippet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0