Nospuss , plastis!

Precis när jag skulle sätta igång och blogga kom Liam upp i soffan och gav mig en nospuss på kinden. :)

Den senaste veckan kan beskrivas med ett ord: Aktiv! Vi har varit duktiga båda två med långa promenader. Totalt har vi gått 19.05 km i rask takt. Har varit blandat väder men ut har vi klivit ändå. Förutom när regnet öst ner. I tisdags var det strålande solsken så då passade vi på att följa med Henning till landet och Tenhult. Liam for som en raktet ner på gräsmattan när kopplet åkt av. Grannens pojk älskar bollar, precis som Liam, så jag tror Liam lärt sig att man kan hitta massa bollar just där. Vid sju åkte vi in till stan igen för att hämta Margot på jobbet, och sedan tillbaka till Tenhult. Vi ville inte åka hem än. :) Liam gick och la sig i sin favoritfotölj, medans vi fikade på annanas och grapefrukt i köket. Vi var där ifrån runt 23 tiden.

I Torsdags var det spöregn så vi fick vänta en hel timme på att gå till Martin och Maya. Till slut slutade regnet och vi knatade iväg.  Har funderat ett tag på att köpa en regntäcke åt Liam, men det har inte legat på min prio ett lista då sommaren precis tagit slut. I Torsdags insåg jag väl att det var dags. Kikade runt lite på nätet men hittade inget av värde. Pratade med Jessis husse och fick köpa ett jätte fint täcke av honom istället som var förstort för Jessie. Så nu matchar vi fint när det duggregnar ute iaf. :) Har inget för ösregn, men jag antar att ett halvtätt täcke är bättre än inget! :)


Så här fin blev jag! :)

 


   

I Tenhult. Liam leker med Henning, jag ligger
i gräset och tittar på. : )

  
Tröttnade på påsen med Liams torrfoder som står i
det trånga städskåpet. Allt väller ut när man tar ur den.
Så jag strukturerade om lite, och titta vem som vaknade då! :)



  
Tre positioner att somna i :)


Jag passar INTE i rosett


Kommentarer
Postat av: Isabella

Kan tipsa om jättefina täcken till whippar! Du kan få dem designade som du själv vill. http://hem.passagen.se/klssida/hund.htm



De sitter jättefint och hennes regnponcho är super att ha under regniga dagar!!

2009-09-13 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0