Liam (3) 5 år!

Ja! Liam är nu 35 hundår och 5 människoår gammal! Hurra, hurra, hurra för fina vovven!


I fredags fick jag en AVI hem från posten som jag trodde var ett par t-shirtar jag fått i present. Klurade och lurade men fick inte riktigt ihop det för jag hade inte gett min adress till en bekant som jag beställt dem av. När vi hämtade paketer och öppnade så visade det sig att det var familjen i Malmö som skickat 4 paket till Liam! Så himla goa och underbara är de! Dock fick Liam vänta tills Lördag med att öppna.

Lördag förmiddag åkte vi till Margot eftersom vi skulle ha lite inflyttningsfest och födelsedagsfest på kvällen så fick Liam vara där. Han fick även öppna sina paket där. En liten filmsnutt finns här.


Vi har bloggat dåligt det senaste, och det är dumt för man glömmer en massa saker som händer. Liams tå har varken blivit större men tycker väl han visar på lite mer ont nu när man sjukjympar den. Han får även lite extra omega 3 som ska vara bra för atros (början till atros). Har inte gillat flytten sådär jättemycket heller och vill gärna ha onödigt mycket koll på mig. Smått efterhängsen men inget gnäll eller gny när man går, och en fint fungerande mage. Så det där släpper väl så småningom, gäller bara att vi blir lite mer konsekventa här hemma mot det där.


Den senaste tiden har vi busat mycket med Leo och princess iom att de bor rakt över gatan. Vi stöter ofta på de andra två whipparna som jag aldrig minns vad de heter. Vi har även sett Nemo på distans, en fin whippet som vi hälsat och pratat med mycket när vi bodde på Torpa innan. Det är med andra ord otroligt skönt att vara tillbaka här. Nära till olika promenadsområden (för oss som inte har körkort då) , och 3 minuter till fotbollsplanen. Hundvakt rakt över gatan om det skulle vara något och boxern Mando bor max 2 minuter ifrån oss.

Just nu ligger Liam och sover i soffan. Han har kastat mycket boll med Margot och busat med de nya fina presenterna han fick från Katta, Micke, Elliott och Oscar. :) Han gillar starkt den blåa sköldpaddan. Jag trodde mjukis ringen skulle gå före... för den har ju två pipar !


Jag och paddis! Present
från familjen. Gillas skarpt!




Efter lek blev det kramkalas.
Klart man vill vara
med på ett hörn.





Blommor till matte
 från familjen! Så
otroligt fina! Tusen tack!






Trött och snuffsig.
Borta bra men hemma bäst!





Matte och husse skrattar
åt den här bilden. Jag förstår
inte vad som är roligt. .





Såhär bor vi nu!


Kommentarer
Postat av: kattalena

Finast vovven! Vad kul att få se honom öppna paketerna :-D

Ser ut som att ni har det jättefint i lägenheten!

Hoppas det blir bättre med efterhängsenheten och tån.

Kram!

2010-05-09 @ 19:05:54
URL: http://whipparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0