3 veckor.

Helt otroligt! Tiden verkligen springer iväg. 3 veckor har snart gått. Kan knappt tro det! Jag hoppas jag får med Lillkillen på en lång runda idag. Jag hade gärna släppt honom idag, men jag avvaktar med det tills tassarna är  bra. Utöver detta sker inte mycket idag. Förhoppningsvis blir det poker här hemma. Annars lite melodifestival, och givetvis ska vi heja på Jönköpingspojken! he he he. (jag är väl ingen fantast egentligen, har nog bara inte nått bättre för mig ikväll.)  Igår spelade jag och Liam Yatzy på internet, vi vann ganska mycket i början, men sedan tappade vi lyckan någonstans för vi förlorade konstant i en halvtimme. Äntligen har jag fått igång ljudet ordentligt på datorn, så nu kan jag kolla på alla de 8 föreläsningarna jag har missat. Jag har att göra, om man säger så. :-) Ooops! Igår somnade jag med båda mina armar om Liam. En liten powernap, 2 snarkande små i soffan. Underbara underbara vovve, den bästaste! <3 Underbart. Sedan fick Liam sitt märgben, och jag har nog aldrig skrattat åt en hund så mycket i hela mitt liv. Klippet är mörkt, och jag kan inte hålla mig för skratt, men han höll sig själv sysselsatt med det där i säkert 10 min. ha ha ha! Jag smäller av. :-) /Martina

 

Skyffla,skyffla, bädda, bädda! 

 

ååååh, det var så mysigt i morse. Vi låg kvar länge i sängen och jag fick massa klapp och kill på magen. Knorrade lite för det var så myyysigt.  Det är blaskigt ute, inte kul att bli smutsig om tassarna när man går ut jämt. Måste torka av dem innan man får hoppa upp i säng och soffa! *suck* Mesigt av tjejen tycker jag ;-D Igår fick jag något konstigt märgben, och jag ville nog inte ha den , så jag bäddade ner den i sängen. Himla konstigt.. Fattade ingenting! Tjejen bara skrattade. Och vet ni? Jag har en hemlis! Men den får ni reda på om några dagar! hi hi hi! /Liam

 

  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0