Rolig helg!

Oj, vilken rolig helg! I fredags lekte vi sök på en lite högre nivå än vad liam är van vid. Han använder mycet ögon när han söker, så jag har oftast lagt godisarna under saker. (Täcken, filtar, under biabädd ect.)  Liam har svarat bra på detta och har lärt sig att använda långnäsan mer. :-) I fredags la jag godisarna på ställen där Liam inte är van att de ligger. (man hamnar ju lätt i mönster.) Och det tog längre tid för honom att hitta alla godisarna. hi hi hi. 

 

I lördags pluggade jag igen, för att sedan på kvällen gå på maskerad. Lämnade Liam hos Johan och fick åter igen den där lilla orosklumpen i magen. "hoppas allt går bra, hoppas allt går bra.." Egentligen, varför skulle det inte? Johan är ju jätteduktig, och Liam också!

 

Idag har vi spenderat hela eftermiddagen och kvällen med Kricke. Storkok! Lassange och köttfärssås i stora mängder, så nu har han nog så att han klarar sig ett tag :-) Sedan blev det film och bad i kuddar och kramar för lillkillen. Gick den långa och kalla vägen hem, och nu knorras det nöjt i sängen. Mys att krypa ner ! /Martina

 

Åh, täcket har bytt färg igen! Jag protesterade vid byte, de luktar ju inte jag! :-( Men efter att allt var färdigbytt kröp jag under täcket och inte syntes! hi hi hi. . Det har varit soligt hela helgen så jag har badat i solljus. Igår såg tjejen konstig ut, hon skulle på maskerad. Undra vad det är förnågot, och undra varför jag inte fick följa med! Men jag hade det jättemysigt hos Johan, och jag fick sova i hans säng! Tänk så snäll han är! Idag har jag fått en tuggpinne, oj så mumsigt. Den är lite knepig att tugga på, men jag kämpar minsann! Tjejen sa att hon saknat mig jättemycket när jag var borta, så vi kramades i sängen massor, ända fram tills han jag slickar i ansiktet kom och rövade bort henne en stund. Men de gjorde inget för de kom tillbaka sen och då fick jag följa med! :-) / Solsökarn Liam

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fantastisk bild den på andra raden längst till höger! En blick som bränns fast!

Du är utmanad förresten ;D Läs i min blogg!

2009-02-16 @ 20:29:56
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com
Postat av: Kattalena

Såna underbara bilder på Liamgrabben! Jättefin är han. Så skönt att det gått bra för andra att passa honom!



Liam, jag saknar dig och ditt knorrande!!!

2009-02-16 @ 21:08:41
URL: http://whipparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0