Tentan är över och det är tomt hemma.

Oj, 3 dagar sedan sist. Vad har hänt. . . Hum.. Tentan är skriven och Lördagen kommer Liam få. En lång kall prommenad planeras, med massa mys och en kopp choklad efter det. Efter alla dessa tenta-plugg dagar behöver nog både han och jag röra på oss.  Min klasskompis Jenny (hula-hula tjejen) har vaktat Liam de timmar jag jobbat tis-ons, och det har gått superbra!

 

Igår kväll efter jobb och dylikt var vi över hos Johan. Liam var jätte kelig och la sig i soffan med oss och knorrade. Men de cm som var mellan oss var nog förlånga, för efter en stund kom han och la sig på oss, och då menar jag på, och megaknorrade bland klapp och kel. Supermys! Idag är Liam hos Maya och antagligen stickar, busar och fiser. I morse när jag lämnade honom skällde Liam på Martin som låg i sängen. Han ville nog att han skulle gå upp, det var ju ändå morgon! :-)

 

Har precis varit och hämtat 24 kg mat med vom till lillkillen. Gud vilket festligt liv. Lyxig mat, grisöron, godispinnar och ett ben! Jag saknar vovven nu när han är hos Maya. Ingen långnäsa som stack ut när jag öppnade dörren. Lilla gosefis! /Martina

 

åååh, så himla mysigt det har varit när tjejen varit hemma med sina böcker. Jag gillar inte när hon drar till något som heter posten. Jag tror det är dom som fixade paketet med hundmärkerna på, så det kom fram till Matte och husse! Vi somnade jättemysigt i förrgår, tjejen låg nästan på mig. Hon har varit jätte-kelig denna veckan, och det gillar jag. Antagligen för att hon har varit på det där posten och läst böcker. . Igår fick jag någon konstig grön grönsak som smakade vatten. Den var god men lite konstig, jag viste inte vad jag skulle göra med den först. . /Liam

 

Kan inte ni leka med mig och pinnen?

 

  

  

 


Kommentarer
Postat av: Oscar

Wow, vilket matpaket! Ett sånt hade jag också velat ha! Du verkar ha det superbra och så många nya kompisar du fått! Jag har det också mysigt hemma, får mycket fler ben att tugga på och mer uppmärksamhet nuför tiden.



Vi ska visst åka och hälsa på dig en dag! Jag ser fram emot att träffa dig brorsan!

2009-02-20 @ 15:57:16
URL: http://whipparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0