En dag i soffan.

Igår rörde vi inte många ben i kroppen. Film och täcke i soffan, pizza och klapp på hunden. .  Han är så fin, och ja, jag är nog kär! Katta och Micke har gjort ett fint arbete med Liam, det märks på hög nivå. Han har gentlemannen i sig, och det är i 9 fall av 10 en fröjd att ha han här. . En keligare kelknutte får man nog leta efter. Men i 1 fall av 10 är det de här med hundmöten. Sprang på två sådana i Lördags tror jag, och att komma ner i stress var svårt även hemma. Och det är just där som det känns som JAG brister, även om jag vet att husse och matte tampats med detta problem innan. Men jag ser att det finns rum för utveckling, för oftast "landar" han så snabbt. . Vi behöver inte ens vara inne för att han ska koppla ner det som hänt. Utan ofta försvinner oron när hunden passerat oss. Jag hoppas jag får tid för lite lek med boll idag. Fröjden i lillkillen efter att vi varit ute i lördags var utöver det vanliga. Någon form av ro. :-)  /Martina

Det har varit många människor här och hälsat på mig. Alla är så nyfikna på vem jag är , och jag gillar dem för de vill klappa på mig. En kille skojade om att jag matchade soffan, det tyckte jag var lite roligt. För då kan jag sitta i soffan så ser ingen mig! hihih. . Jag har precis bäddat sängen, men det blev inte så bra, så jag la mig i soffan istället. I lördags var någon Johan här och han tyckte jag väldigt mycket om. Han klappade på mig hela tiden så jag la mig mellan tjejen och johan. . De drack kaffe och jag fick fika på mitt ben. Supermums! /Liam



 

Kommentarer
Postat av: Sanna

men åhhhh kidnappa Vilken gospropp! Tycker han ser otroligt trygg och nöjd ut, Hurraaa!

2009-01-26 @ 12:15:46
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com/
Postat av: Martina

Ha ha ! Sanna, jag kan ju inge kidnappa något som redan är hääär! :D

2009-01-26 @ 14:01:01
Postat av: Sanna

Nej, men jag kan! Muahaha <fixar en soffa som matchar Liampäls>

2009-01-26 @ 15:16:10
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com/
Postat av: Oscar

Guuud vad du har det bra där du är! Jag har det ganska bra också men jag måste gå och jobba om dagarna. Jag hade gärna legat i soffan hela dagen och ätit pizza jag med... och blivit klappad på av massa människor.

2009-01-26 @ 17:07:03
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: kattalena

Så fint han har bäddat! :-D

2009-01-26 @ 20:10:46
Postat av: Justus

Hej kompis,

du verkar ha det toppen i ditt nya hem och det glädjer mig att höra. Här hemma i Malmö är det mesta sig likt. Jag hänger med matte mest hela dagarna och det är skönt att slippa gå till dagis.

//Justus

2009-01-27 @ 09:11:17
URL: http://justusthewhippet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0