Hallå, vart är min soffa?

Åter igen en dag framför datorn. Planerna var att gå ut en lite större runda med lillkillen, men efter att word vägrat att samarbeta blev det inte som jag tänkt med promenadandet. Imorse har jag skrattat åt Liam så jag fick kramp i magen. Ett ben ramlade ner från hatthyllan när jag la upp kopplet, och reaktionen av detta kan ni se på länken nedan! /Martina
Jag blir ju tossig när ben ramlar från skyn!

Igår var jag sådär trött igen, och jag fick ta heeeeeela soffan för mig själv! Tjejen är trött idag istället. Hon var ju uppe så himla tidigt.. Jag tror att hon har fått för lite friskluft. Vilken tur att jag är här och får ut henne några gånger om dagen. Idag har jag varit med och städat hela lägenheten! Vi har dammsugit och moppat alla golv. Min favoritsoffa i köket hade något blått grejs på sig, undra varför.  . På eftermiddagen fick jag sitta i buren för då kom de där konstiga människorna och hämtade min soffa! :-( Så nu är det tomt i köket. .  Vilken tur att de inte tog med sig det sköna fluffiga täcket i sängen. Vilken nit för dem! ha ha ha /Liam


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh Liam hahaha, det där kanonkulekutandet bara ÄLSKAR vi! svansen före fronten, det är sättet! gosa på bringan där

2009-01-23 @ 20:55:00
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com/
Postat av: Oscar

Du verkar ha kommit till himlen! Ben som trillar ner från ovan! Jag vill också vara där!



Fast jag fick faktiskt både hjortben och parmaskinka idag! Det var himla gott! Vet inte vad som tog åt husse och matte för annars är det bara svältkost som gäller här...



Du är dig lik från filmen, det är inte utan att jag saknar dina påhitt grabben...

2009-01-23 @ 21:26:51
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: Emilia

Skönt att du har det bra på ditt kollo Liam, lika snygg som vanligt. =)

2009-01-24 @ 10:35:05
URL: http://www.andersson-svanbrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0