Snuff, jag tror jag förälskat mig i dig!

Idag var jag nere i stan för att hämta ut lönen som posten muppat med. Och hänvisningar banker imellan och pensionärsyra i centrum, jo tjena! Att det tog tid. Efter incident med Liam hade jag ingen större lust att gå någon lång prommenad idag. Jag och pappa drog ut till Sommarstugan istället med lillsnorklan. Dagen har varit full av göra, men jag har ändå gett lillpaltingen all vardagskärlek och all tid jag har. Mitt hjärta kan inte sluta slå hårt när Liam, full av glädje, får springa omkring utan koppel och leka. . Vi sprang tillsammans på den stora gräsmattan, och Liam i sitt söta täcke följde med. . Kallt om tassarna dock, för det var snö kvar :-) Nu ligger han däckad i sängen och snorklar fridfullt. Han reagerar inte på att jag går, eller om någon går i trappen. . Fridfull och trött.. Älskade lilla Liam../ Martina

Efter en liten powernap i bilen var vi på något annorlunda ställe. . Först luktrunda inne i den konstiga stugan. Sedan hjälpte jag tjejens pappa att tända en liten brasa. Efter det kom tjejens mamma, och jag fick smaka lite på en bulle. . (smaka som i att utnyttja långnäsan hihih) När mamman gått gick vi ut på den stora gården och där fick jag springa, springa springa. Runt och rakt, vilt och skritt. . Herregud så lycklig jag var! Och bollen var med, sikken tur. För jag tröttnade att springa med tjejen efter ett tag. . Sedan letade jag godisar i snön. Den här gången var tjejen listig för den sista godisen satt fast i en björk. . . Ehrrm, alltså! jag KAN ju det där med att söka, trodde bara inte hon var lika smart som husse och matte.. hrrm *harkel* /Liam




Kommentarer
Postat av: Sanna

Han är så fiiiin! Som ljuvaste vaniljkaramell!

2009-01-28 @ 17:19:02
URL: http://nolltillsjuttio.webs.com
Postat av: Kattalena

Underbare Liam så fin du är! Synd att du är lite stollig bara... Men oj vad skönt ni ser ut att ha haft det! Så mysigt att komma ut i stuga och så roligt för Liam att få springa loss ordentligt! Underbara bilder!!! Han är ju bara så himla snygg och söt!!!

Och tack Martina för att du är så himla gullig med honom och ger honom så mycket av allt! Kärlek, övningar, träning, motion och mys!!!

2009-01-28 @ 20:01:35
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: pia

Du är jättefin och verkar ha det riktigt bra hos den där listiga tjejen!Jag blir nästan lite avis!

Hälsar din identiska lookalike,syrran Tilda och hennes matte Pia

2009-01-28 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0