Sommarlov

Nu är veckan slut, oj oj! Liam har varit hos Martin och Maya igen i två dagar då jobbet krävt sådär mycket igen. De har busat massvis och varit på långa promenader i det stekheta!

Imorgon packar vi väskorna och beger oss mot Ulricehamn för att hälsa på Hennings släkt och massa andra vofflingar. Kalas blir det minsann, men jag kommer inte ihåg vem det var som fyllde år. :-( Mot kvällen åker vi vidare till Varberg och solar benen ett tag. Margot och familjen är där och har semester. . Ska bli skönt att åka på roadrtip. . . På söndag, ja.. Det får väl Liam berätta! :-) / Martina 



JAG KOMMER HEM!!!!!!!! Ja vist är det så! Jag ska hem till Malmö i tre veckor för tjejen får inte ihop sommarjobbet och allt annat. Var menat att en tjej skulle hundvakta mig vissa dagar, men hon flyttade till annan ort istället. Så det fick bli såhär och det är jag glad över! Tänk vad kul att få träffa alla igen! Har ju inte hört skånska sen i Januari! /Liam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0