Julafton

Detta är otroligt! Det har snart gått ett helt år,
sedan jag satte min lilla tass här, jag minns det som igår.
Vi åkte flera mil hit, det var bara matte och jag,
vi stannade med bilen, för det tog ett himla tag.


Jag fick ett mumsigt ben, och sedan hon försvann,
och efter några dagar, hittade jag och tjejen varann.
I början var jag skällig, och jag fattade inte alls,
jag var ju smått orolig, vart var jag någonstans?


Tillsammans vi kämpat, för att få allt att fungera,
och jag har slutat skälla, och busar mest numera.
Men en sak vill jag säga, om tiden jag har haft här,
att vi många vänner skaffat och så otroligt snälla de är.


För allt har tjejen inte gjort själv, för att skapa min balans
och det hade aldrig funkat, om ni inte fanns.
Så nu vill jag er tacka, för allt ni gjort för mig,
för alla gånger ni hjälpt till, så att små kriser har löst sig.


Och framförallt familjen, ni är så otroligt underbara,
för jag är så himla lycklig, att jag i himlen slipper vara.
Ni bor så himla långt bort, men ni finns ändå altid här,
för att jag i mitt whippet hjärta, er alla fyra bär.


Tack för detta året, säger både jag och Martina,
vi älskar eder alla, för ni är så himla fina.
 /Liam



Kommentarer
Postat av: Kattalena

Oj, vilken fin, beskrivande och underbar dikt. Saknar finaste Liam!!! Tänk om vi inte hade hittat dig Martina... Vilken tur att just du tog hand om Liam, vi är dig evigt tacksamma!

Och Liam kan inte ha det bättre.



Hoppas att ni får en riktigt underbar jul!



Stora kramar från mig, Michael, Elliott och Oscar

2009-12-24 @ 11:41:20
URL: http://kattalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0