Jobbdag.

Idag har jag jobbat, och jobbar, och jobbat. Fick längre rast för att rasta lillkillen, och äta. sedan tillbaka igen, och nu hemma. Idag har vi börjat klicka. Lektion 2, förså att klick är godis. Han reagerar på ljudet, den här voffen är icke osmart mina vänner. :-) Vetrinären skall besökas på Fredag kl 08:30. Vi får se om de hittar något på vofflan. Martin och Maya ringde och bjöd in mig och Liam på muffins. Givetvis får lillkillen,(eller ska jag kalla honom storkillen? Han är ju ganska stor för sin ras.. ) , annat att fika på. Ska bli skönt med myspys, tända ljus och stickning. /Martina

Åh sån himla tråkig dag. Jag har varit själv i totalt 4½ timme. Möblerade om skorna lite grann, och pillade ner ett rivjärn i ren tristess. Idag har tjejen tagit fram någon konstig klick-grej, men jag tror jag kommer ihåg ljudet, för matte har övat lite med mig innan. Inatt sov jag med rumpan i riktning mot tjejens ansikte, och så fes jag lite. hi hi hi. . Då fick jag gå ner..Jag ska nog låta bli i natt. kanske. . . ;-D Mitt fluffiga täcke har bytt skepnad. Konstigt, det var ju blått häromdagen! Snart ska vi iväg. Undra om min vattenskål står kvar! /Liam





Kommentarer
Postat av: Kattalena

Hihi, du är dig lik Liam. Ligga och småfisa på natten ;-)

2009-02-04 @ 20:28:39
URL: http://whipparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0