Och så var vi inne på vecka 11.

Har varit och besökt stortstaden i helgen så en kompis har bott här hemma hos mig och haft hand om Liam. Detta har gått jättebra och Liam har tagit det lungt och gosats på hög nivå vad det skvallrats om. Saknade honom redan på Lördag eftermiddag och ville nästan åka hem. Men efter en kort uppdatering via telefon med min vän kändes saker bättre, och jag stannade där jag var :-)

Idag har jag köpt nytt torrfoder till Liam, får hoppas detta duger bättre till min lilla hundskrutt. Sist köpte jag något foder han inte tyckte om alls, så jag hoppas verkligen han gillar detta bättre. Idag har vädret varit fint, men inga långa promenader trots detta pga. arbete. Att de alltid lyckas med att ge mig arbetstider på varma sköna dagar! Men det kommer fler.. våren verkar vara på gång. Imorgon ska solen vara här, på min beställning /Martina


Hå hå hå, tjejen har tisslat och tasslat med någon burk idag. Vi tränar ju på det här med besök som hon inte tycker jag är så bra på. Så hon fixade en glasburk och blandade alla godisar jag har i skafferiet, så nu kan jag se dem på hatthyllan! Men jag kommer inte åt dem, retligt! Igår fick jag springa lite på innegården, och råkade slira upp min trampdyna igen, men jag har inte ont och det var bara ett skrapsår, så jag överlever! :-) Ny mat har jag fått med! Underbart! Det andra smakade skrutt! blää ! /Liam




Släpp ut mig det är snö!




Kul att kasta boll, jag bar den
hem hela vägen!




Godis-skålen.

Kommentarer
Postat av: Marit

Hej! Var länge sen jag var inne på Oscar och Liams blogg och hade ingen aning om att Liam hade flyttat. Kul att det går bra! Jag ser att täckets används fortfarande, roligt. Det är jag som har sytt det. :) Ha det så bra ni två!

Hälsningar Marit

2009-04-09 @ 16:46:48
URL: http://whippetzero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Var länge sen jag var inne på Oscar och Liams blogg och hade ingen aning om att Liam hade flyttat. Kul att det går bra! Jag ser att täckets används fortfarande, roligt. Det är jag som har sytt det. :) Ha det så bra ni två!

Hälsningar Marit

2009-04-09 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0