En väldigt sömnig Tisdag.

3e dagen och 2a natten med Liams sällskap, och vilket fantastiskt sådant! Somnade och vaknade med en knorrande whippetkille i sängen. (Tänk att vi lyckas samsas om duntäcke och sängplats.) Liam tog lång sovmorgon och jag greppade studierna och körde igång efter morgonkissen. Liam traskade tillbaka till den nyfunna kärleken : duntäcket?, där man stundvis kunde hitta honom i både koja och positioner att imponeras av. Och att jag har skrattat åt denna charmknutte idag! /Martina


Igår gick jag och tjejen ut en lite större runda och jag förstod inte riktigt vart vi var, men jag följde med ändå. Jag hittade en liten gräsplätt som luktade jättemycket hund, så där stod jag och nosade länge. Efter en stund såg jag en jack russel kille vid andra sidan gatan, på väg mot vårat håll. Hokus pokus dök en godis upp framför mig, men jag ville titta på russeln i alla fall. Han fällde upp sina öron, de gjorde jag med, och nu var han på vår sida. Men den där godisen var fortfarande framför mig, så jag struntade i hunden och lekte lite istället tills jag fick beröm och äta upp den där supergoda godisen matte hade med sig hit. Igår kväll var jag så trött att jag knappt ville gå ut och kvällskissa. Tjejen leker lite svåra lekar, så man måste tänka en del, då blir jag trött.

Idag ringde det på dörren och två konstiga människor stog utanför med sina böcker. Tjejen ville inte släppa ut mig men jag lyckades krypa mellan hennes ben och hälsa på tanten i lång kjol. Jag luktade på henne och var nästan på väg upp, men då sa tjejen ifrån och att jag skulle gå in. Så det var väl bäst att göra det då. . -suck-

Jag har sovit hela dagen i det där sköna fluffiga täcket. . .
På eftermiddagen lekte vi en ny rolig lek där man skulle leta godisar under en stor filt. Det tog jättelång tid att få fram alla godisar, och efter leken blev jag lite trött, så jag la mig på sängen för att knorra lite. . Undra när det är mat. . . /Liam

En trött hund runt kl 12 Fick ett bra tips av Mr Jessie´s husse som var väldigt populärt och tankekrävande av Liam..

Kommentarer
Postat av: Katta

Så himla kul att du har roligt med Liam-gubben! Så duktig han har varit! Puss puss pussa honom massor från mig!!!!

2009-01-20 @ 19:24:07
Postat av: Anonym

Hej kompis!



Vilka roliga saker ni verkar göra! Jag är inte så bra på det där med att leta godis, matte brukar få följa med mig runt för att hitta dem som hon har gömt... Du, tanthundar kan också vara roliga. De är ju små och inte så stora och läskiga som en del av killarna nere på Ribban. Jag har precis varit i rastgården och lekt med Hassel och Janne. Deras matte har alltid godsaker med sig till mej, det tycker jag är bra.

Hej då från Justus

2009-01-20 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0