En mysig helg

Myyys, myys. Vi är två kelgrisar jag och Liam. Ibland blir jag skrattad åt för att Liam och jag är lika, kan väl inte riktigt se mig själv som en hund, men en viss likhet finns väl ändå. :-)

I fredags var vi och hälsa på Martin och Maya en sväng. Det var mysigt. Martin och Maya gillar när Liam hälsar på och de busar gärna med lillfisen. Martin passade på att kramas med Liam och det har han inget emot alls. Tvärt om. :)

ja, pju! I helgen har det varit mycket, men igår var jag och Liam ute på stranden och kastade lite boll. Till slut fick Liam för sig att han skulle bada, så visiten på stranden blev inte så lång. Han valde att plaska omkring med täcket på, så det var bara till att knata hem och duscha vovven. Passade på att klippa klor och borsta gaddarna också. En hel spa behandling.

Idag har vi pluggat oss trötta, och när vi skulle ut runt munksjön var jag så trött att jag kände att det inte gick. Helt slut. Så vi gick igenom stan tillbaka och busade inomhus istället. Det får bli en runda i morgon . Just nu ligger Liam i sin vanliga position  och knorrar för fulla muggar, som han nästan alltid gör när man bloggar loss här. Det ser ut ungefär såhär:





Och när tröttheten slår hårt en lördag förmiddag kan det sluta ungefär... såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0