Ett litet vitt paket.

Intensiva dagar! I förrgår träffade vi en rottis/schäfer som hette biffen. En artig hund som drog alldeles förmycket i kopplet. Mia, som matte heter har försökt rätta till detta, men misslyckats, så därför lyfte jag luren till Jim som ska hjälpa till. Skönt när man göra goda gärningar i hundvärlden.

Idag fick jag och Liam paket från Malmö! Har letat vettiga hundben till Liam men hittar inga som jag är nöjd med. Letat efter något som han får jobba med och som inte säger "slurp". Katta hade skickat myyycket ben, så nu klarar vi oss ett bra tag! En skiva med valpbilder på Liam följde också med. :)

Förväntade mig att Liam skulle stoppa ner hela huvudet i lådan när han kände lukten av gottis till följd av en kanonkule reaktion av Liam. Den där "åh, jag är så superglad just nu att jag måste springa fort och vifta runt med det goda." . . Jag blev förvånad när han reagerade såhär: Ben


Fiiina fina Liam. Parkerar artigt rumpan när han känner att det är gottis i lådan och springer sedan till biabädden där man SKA äta gottis. (inte i soffan eller sängen tack.) Jag blir så stolt! :)


Kommentarer
Postat av: Kattalena

Ooooh! Så duktig han är!!! Finaste Liam! :-D

2009-10-22 @ 06:17:49
URL: http://kattalena.blogspot.com
Postat av: Liam

Det är vett och etikett i mig matte!

2009-10-22 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0