Vinter, Sommar, Höst . . .

Ja, någon direkt vår finns ju knappt längre. Från 8 grader plus till en sådär 22 grader nästa dag. Jag klagar absolut inte :)

bloggen uppdateras allt för sällan. Kort summering :  Tån lite större, dock inga problem med den. Liam visar inget ont, tappat lite rörlighet men lever det glada whippetlivet ändå.  Foderbyte till Orijen, gått ner lite till och väger runt 17,7 om jag inte minns fel. Ny vägning i veckan förhoppningsvis. Glad och harmonisk kille.

Tiden går så otroligt fort.. Säger det nästan jämt när jag bloggar. Men det är när jag tänker såhär som man kommer på det: Liam fyller 6 år den 8e maj , han har varit här i 2 år och 3 månader, vi vann sådan herre sådan hund för 1 år sedan, och jag har den 25e maj stått som ägare för liam i ett helt år. Herrejisses!


Liam 2011-04-11



Vårrulle. 2011-04-11


Kommentarer
Postat av: Kattalena

Underbart!!! :-)

2011-04-13 @ 14:57:55
URL: http://whipparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0